De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

nu echt de laatste :)

Zo hierbij dan echt de laatste blog.

Bedankt voor al jullie lieve reacties. Dat heeft me echt goed gedaan.

Laughing

Na twee dagen regen is het weer iets beter vandaag. Heb ook een lekkage thuis achter de rug. Het dak van het appartmentje is niet geschikt voor als het regent.. Dus ik had ook regen in de slaapkamer. Dus Les heeft alles voor me gedweild en vervolgens wasmanden en emmers neergezet. Dus s' nachts lag ik in bed met het gedrup in alle emmers. Best gezellig.

Aangezien het gister ook slecht weer was, ben ik maar weer gaan shoppen. En aangezien ik daar erg goed in ben,. benik heel wat geld armer. En mijn koffer is weer enkele kilo's zwaarder. Laten we hopen dat ik alles ook weer mee terug krijg in het vliegtuig. S'a vonds lekker uit eten geweest bij ons vaste stekkie. Ik en mijn boek hadden daar namelijk afgesproken.

Wink

Heerlijk rustig gegeten!!

Vanmiddag ga ik maar eens een poging doen om aan mijn favoeriete strandje te liggen bij Havanna. En dan morgenavond vertrek ik al om zaterdagmiddag aan te komen in Nederland.

Ik verheug me er nu al op!

Tot gauw allemaal. Liefs Ankie

Reacties

Reacties

Ellen

Oooohh, wat klinkt dat sneutjes dat je in je 1tje uit eten moest! haha
Wou dat het wat dichter bij was..dan offerde ik me wel op hoor;-)
Morgen nog heel even genieten van het mooie weer en de omgeving...en morgenavond een hele goede reis terug! En dan eindelijk je mannetje weer platknuffelen! haha
Liefs!

alje

hallo Ankie, ik heb jullie avonturen gevolgd, dikke lol gehad zag ik. Heb je wel verdiend hoor.
je schrijft dat je in je eentje uit moest maar dat was natuurlijk niet zo als je begrijpt wat ik bedoel. Michael zit al met smart op je te wachten.Nou goede reis en tot ... komen jullie het weekend langs?

gr Alje

Maaike

ooohww dat klinkt echt heel zielig Ank! Morgen vertrek je al! hahaha jij en je boek! ;) heb je hem al uitgelezen? ben je al weer bij paddock geweest....? ff nog vragen hea????please!! xxx

Linda

Hey ankie,
Alvast een goede reis gewenst en ik zie je donderdag. Ben benieuwd naar je bruine tint en je mooie buik!

Kus Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!