De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

FILM: één dag niet gelachen is niet geleefd...@ Aruba!

Ik (maaike) wordt steeds beter met het complileren van onze opnames! Zie het resultaat zelf...! de beelden spreken voor zich...veel kijkplezier!!

We genieten nog steeds! Vrijdag is onze laatste stagedag, tenminste... 1 uur spreekuur. Vanochtend weer spreekuur gehad en vanmiddag hebben we zelfs meelopen met de kraamvisites! Nu alweer op het strand dus!

Tot gauw, liefs Ankie & Maaike

binnenkort de premiere van Pokeren in het Radisson!! ;)

Reacties

Reacties

Martine

Leuk in elkaar gefrabiceerd! Wat een helden zijn jullie! Weet al wie ik ga bellen als ik torren in mn huis heb..... ;)

Marjolein

Ankie!!! Mag het iets eleganter?!? Haha! Ik heb helaas geen geluid bij jullie filmpje, dus ik mis vast een hoop, maar het zijn idd schokkende beelden :-)
Maaike: Knap gedaan zeg!

xx

Ellen

Shocking indeed!
Mijn god zeg, wat een giebeltantes zijn jullie! haha
Leuk filmpje!
X

Saskia

Wat een hilarisch filpje zeg!!
Je krijgt er gewoon de lachkik van. Erg komisch.
Veel plezier nog deze laatste week, dat gaat wel lukken zo te zien.

Kus

Ingrid

Hoi meiden!

Zo te zien hebben jullie daar wel lol samen! Leuk om te zien.
Heel veel plezier nog en geniet nog even op Aruba, ook van het ongedierte...

Groetjes!

hill

hahahahahah je gehinnik(lachen) moest ik ook lachen,,volgens mij hebben jullie enorm naar je zin,,genieten meiden...enne echte bikkels hoor,,torretjes en ander gespuis killen,,eerst al een hert nu dit foei maaaaaaaaaike hahahahahahaha tot gauw meissie....... xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!