De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

het regent!!!

Hoi allemaal

Hier dan een berichtje van mij alleen. Maaike is zondag weggegaan en ik moet zeggen dat het nu best saai is!!

Frown

Ik dacht nog ff lekker van het weer te gaan genieten, maar maaike volgens mij heb je het mooie weer meegenomen. Sinds zondag veel bewolking en vandaag regent het pijpestelen , met onweer erbij. Nou ja zeg.

Mijn favoriete bezigheid op het strand liggen , zit er dus niet in, Dus dan maar mijn tweede favoeriete bezigheid en dat is shoppen. Gelukkig gaat me dat goed af.

Nog 4 nachtjes en dan ben ik ook weer lekker thuis. Mis iedereen best wel.

Liefs Ankie

Reacties

Reacties

Amanda

jee wat is de tijd snel gegaan zeg!! Tis toch anders zonder maaike lijkt me... mooi k** dat ze eerder terug moest :(
Ik hoop dat je snel weer mooi weer krijgt!

groetjes amanda

Maaike!

Hey Ank!! heel bijzonder weer in NL, wat een drukte...! Je mist iig niks... nou ja ik lees dus de zon alleen...maar ff geen zon voor je is ook niet erg! ;) we zijn echt heeel bruin!!! mijn vliegreis was heel fijn...snurkende man naast me! zelfs door mijn mp3 heen!! maar goed deed er 8 uur en 40 min over. we oke! ik stuur je morgen weer een reactie en je weet... na regen komt zonneschijn! PS. snorkelfoto's zijn prachtig ;) ik zal ze je scannen en @!

Corina

Ej Ankie en Maaike,
wat leuk allemaal... zo te zien hebben jullie erg genoten!
Tot snel weer in Grunn...

Mike

hee schat nog ff volhouden en tot zaterdag!

Ellen

Kan het ook regenen op Aruba??
Nog een paar nachtjes...
We tellen volgensmij allemaal af hoor!

Liefs!

Saskia

Raar zeker om daar nu alleen te zijn terwijl Maaike weer in Nederland is. Nog een paar daagjes en dan ben je weer thuis!!! Je kan zeker niet meer wachten nu. De laatste dagen gaan dan altijd langzaam.
Shopse nog deze week (volgensmij moet je extra bagage mee nemen of niet)

Miss you.

Jessie

Jammer dat nu net het weer zo minder is. Kan me goed voorstellen dat t een beetje eenzaam is zo zonder maaike. Gelukkig kom je zelf ook weer snel terug dan!
Hopen dat je laatste dagen nog kunt genieten. Jullie hebben in ieder geval heel wat beleefd volgens mij en ontzettend veel lol gehad samen.

Heel leuk om te lezen!!!

Groetjes Jessie

Anette

Hee Ankie,

Krijg ineens een heel triest beeld zo voor ogen: Jij, only-the-lonely- en "hoog"zwanger op dat eiland in de stromende regen...Zie-lig!!! Een tranentrekker!!!

Maar goed, jou kennende ga je je ook wel weer vermaken...Nog een paar fijne dagen dan maar en zie je volgende week wel weer - op ´t podium?

Groetjes,

Anette

Maaike

Hey Ank,
weer een reactie van mij op onze site! :D Morgenavond ga je alweer naar NL toe!!! Jippie!! Hoe is het weer nu daar? Les nog aan het dweilen of niet??? tot snel xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!