De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

week 2

Dag lieve allemaal,

Zo inmiddels zijn we hier alweer twee weken aan de slag. Of liever gezegd onze welverdiende vakantie aan het vieren. Deze week hebben we 4 bevallingen gedaan. En heeft Ankie na het toucheren van een stuit bij 8 cm een sectio hier gezien. We doen de bevallingen hier zelfstandig. Ook debevallingen die we eigenlijk al hadde ingestuurd naar de gynaecoloog mogen we vaak afmaken. Dus we hebben niks te klagen. De verloskundigen laten we ook gewoon thuis. Nou ja thuis... de een zit liever op zaterdagavond te pokeren met Joran van der Sloot in het casino en de andere loopt liever modeshows in haar lingerie. Duss.. verder geen commentaar hierover.

Surprised

Ook hebben we rceentelijk een kakkerlakplaag overleefd. Deze vieze beestjes zwierven rond en in ons huis. Gelukkig heeft onze vriend Lesley ons uit de brand geholpen en is druk in de weer geweest met kerosine. Helaas liep er s'nachts toch nog een verdwaalde kakkerlak in de slaapkamer. En tijdens 1 van de uurlijkse plasuitjes s'nachts van Ankie heeft ze op haar grote vriend getrapt. Maar zo slaapdronken als ze is zag ze de volgende ochtend pas een platgestampt lijkje naast haar bed...

Undecided

Verder was Maaike tot voor kort nog gekoppeld aan Richanell, de zoon van Correa(vk), maar dat gaat ook niet meer door, aangezien maaike een paar slechte gewoontes heeft die niet gewaardeerd worden door Lesly, onze neuroot. Dus die match is van de baan. Gelukkig zijn er altijd nog andere potentiele slachtoffers op het oog. Zo heeft Maaike een lekkerehunk.... gespot bij ons vaste stek op zondagavond, helaas is daar nog niet echt contact mee gelegd. Dus dat verhaal wordt vervolgd! Verder heeft Maaike het hier zo naar haar zin, dat ze hier in november weer terug komt, maar dan 8 weken gaat werken als verloskundige,, kortom weer 8 wk vakantie vieren.

Nog even een verloskundig feitje tussendoor. Wist je dat Aruba het hoogste sectio percentage ter wereld heeft, maar liefst 35%. terwijl in NL dit 11% is en de WHO 15% aanhoudt. Heel bijzonder dus.

Verder worden wij door de verlsokundige niet meer aangesproken met onze voornamen, maar hebben we allebei onze eigen bijnaam. Maaikeheeft nu kleintje of kreng en ankie is de lange of dikbuikkie.

In ieder geval tot zover even kort ons leven op het aangename Aruba.

We hebben ook weer nieuwe foto's geplaatst. We vinden het erg leuk om jullie recaties te lezen, dus laat vooral een bercihtje achter. Want ondanks dat we elke dag aan de azuurblauwe zee op het witte strand liggen missen we iedereen onwijs.

Liefs van de kleine en van dikbuikkie!

Claudia (en Niek!)

Lieve kleine en dikbuikkie,

Wij vinden het ook erg leuk dat jullie zoveel foto's plaatsen en schrijven. Ben je toch 'een stuk minder weg' ofzo. Blij dat alles zo leuk is en jullie het naar de zin hebben.

Alles ziet er ook zo heerlijk uit, en die paar uurtjes werken en kakkerlakken spotten is dan niet erg ;-)

Blijven genieten, voor je het weet ben je weer thuis!

Kus ons!

Petra

Heej meiden,

Wat hebben jullie het toch zwaar... Doe maar rustig aan, anders hou je het vast niet vol. ;-)

Leuk, Maaike, dat je terug kan komen. Ben je blijkbaar toch niet zo'n heel erge kreng...

Tot over 3 weken!

Liefs, Petra

Anette

Hoi "Kleintje & Dikbuikkie"

Wat een gave, relaxte stage hebben jullie, zeg...! Heerlijk genieten, dat knalt zo van de foto´s af!

Heel veel succes nog met het stage lopen (Al is dat geen probleem, begrijp ik uit jullie blogs) en veel plezier, natuurlijk.

Liefs,

Anette

marianne tepper

heeej nog steeds alles goed zie ik. Plaats even een foto van die knappe barman, daar zijn wij ook wel benieuwd naar natuurlijk! Dat blonde haar op die foto's stonden jullie beide goed trouwens. leuke foto's allemaal

dikke kus marianne

indira

Zo.... Dat ziet er relaxed uit zeg.... zon zee strand en een tropische cocktail... Zeker op een dag als vandaag... hier regent het namelijk... wel goed voor de tuin maar ik word er niet vrolijk van... HAHA...

Geniet nog maar even lekker van en tot gauw

gr. indira

Lia

Hallo Maaike en Ankie,
Ik zie en hoor dat jullie volop genieten. Jullie worden ook met de dag bruiner, wordt er ook nog gewerkt?
Geniet maar lekker, het is jullie gegund.
Groetjes en liefs van Lia.