De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

Bon dia !!

Bon dia allemaal!

Na een vreselijk emotioneel afscheid (zie foto's) en na een vreselijk ellendige lange vliegreis van 12 uur!!!

Yell
en met ook nog een vreselijke tussenstop op st. Maarten zijn we danEINDELIJKveilig en welaangekomen op het zonovergoten en zeer warme prachtigeAruba!!
Laughing

Gisteren hebben we ook al geprobeerd om een reisverhaal er op te zetten, maar doordat we in een internetcafe zitten op moment dat we op versturen wouden klikken zat onze tijd erop!!

Frown
Poging 2 dus.......!

Eenmaal aangekomen op Aruba werden we opgehaald door Xochi (spreek uit: sotchcjieh ?? of zoiets....??)

Wink
in ieder geval is dat dus 1 van de verloskundigen hier op Aruba!

Vanuit het vliegveld en na een culinaire hoogstandje (droge frietjes, wel met mayo) te hebben genuttigd zijn we doorgereden na ons viersterren appartement gebracht! Wauw!! Zoiets hadden we nog nooit gezien! echtte luxe allemaal.....foto's volgen!!! (usb is niet aanwezig in het internetcafe!) En natuurlijk zit in ons 4sterren appartement een geweldige airco!!!

Na een goede nachtrust vonden we het de hoogste tijd om om 06.15 uur op te staan....om vervolgens aan onze prachtige dag te beginnen. Xochi voelde aan dat we op tijd wakker waren en stond 8 uur aan te springen om met de dag te beginnen. Er stonden een aantal dingen op het programma: ontbijten, auto regelen, pinnen & boodschappies doen! En natuurlijk om de buurt te verkennen!

Laughing

Na een zeer voedzaam ontbijt (hotdog met zuurkool & kadetje met ham en eggs)

Undecided
gingen we onderhandelen bij de verschillende autoverhuurbedrijfjes op het vliegveld. Na lang onderhandelen hebben we er echt een vette auto kunnen huren..... zo'n grijze / blauwe NISSAN.... weet je wel....
Cool
eveneens ook weer met airco.

Toen we die Nissan hadden zijn we verder gegaan met ons programma en uiteindelijk om 12.00 uur op een ligbedje ophet strand beland. Hele dag lekker in de zon en in de zee gelegen, erg vermoeiend allemaal zoals jullie begrijpen.

Aan het eind van de dag hebben we ons luxe resort een beetje opgeruimd en een beetje gestyled. En hebben we een beetje wegwijs gemaakt in onze ghetto buurt! Jemig zeg, stelletje crimi's hiero.... zwerfhonden, hangjongeren en over die vette glimmende velgen nog maar te zwijgen! Pfff... en het verkeer...richting aanwijzers en voorrang dat geldt hier niet... gewoon je auto maar ergens voorknallen en lekker gas geven... hahaha helemaal ons ding dus he!

Vandaag zijn we voordat we weer naar het strand gingen.... eerst maar even op de verloskundigen praktijk gaan kijken. Nadat we een beetje gewend waren aan de achterbuurt waarin we zaten ... viel onze mond van verbazing open toen we de praktijk van binnen zagen!! Echt een hele mooie praktijk, lekker luxe allemaal ( zie foto's) !!

Daarna dus maar lekker weer naar het strand gegaan en morgen vroeg hebben we van 8.30 tot 10.00 uur spreekuur, dus daar moeten we ons goed op voorbereiden! hahaha!

Laughing

Morgen plaatsen we ook onze foto's op de site dat kunnen we nl. alleen op de praktijk doen.

Tot gauw! Geniet van het weer in NL dan doen wij dat ook hier!

Wink

Liefs Ankie & Maaike

Lia

Super om te lezen dat jullie al een beetje zijn ingeburgerd. Geniet van de dingen om je heen en maak er een geweldige stage van.
Groetjes

Martine

He Ankie en Maaike!

Zo te lezen is er niks aan daar! Tjonge jonge! Afzien zeg. Spreekuur van 08.30 - 10.00... Ik zal aan jullie denken als ik mn nacht draai van 22.45 - 07.45... ;)
Hihi!
Ank: zijn je waterlanders al op? Ik ga zo 'verkleedkleren' uizoeken voor mn Miss Murder Diner morgen met t werk. Ben een rijke man met een eigen eiland :S

Muchos plezieros!! Ik kijk uit naar de foto's!

Esther

hahaha lach me rot zie het helemaal voor me jullie 2!
nou, werkze dan maar even he! afzien!
zie uit naar de foto's.
xx

Patricia

Oooh wat zien die foto's er fantastisch uit! Je kan zien dat jullie al vanaf de eerste dag al aan het genieten zijn. Veel plezier (en werk ze, haha)

Claudia

Hey helemaal super, al zoveel foto's! Het ziet er daar heeeeel akelig uit allemaal, ahum ;-)

Vooral genieten en tussendoor werken (dat praktijk is vet modern!)

Dikke kus Clau

Henk en Lia

Hey Maaike en de voor ons onbekende medestagiaire,

Prachtig om zo te kunnen volgen hoe 't jullie vergaat. Onze eerste indruk is dat 't allemaal wel goed komt met deze stage. Zet 'm op.

Lia en Henk

Martine

Leuk om jullie foto's te zien! Wat een mooie praktijk hebben ze daar! Doen ze daar alle echo's zelf? En wat eten jullie daar zoal? Patat en hamburgers? Kunnen jullie zelf koken daar? En Ank, Wat krijg je een mooie buik! Maakt Fredje het ook goed? Loop je wel in Bikini? Heb je geen last van de warmte? Hoeveel graden is het daar? En jullie huisje, is het een beetje in het 'centrum'? Wat voor een soort 'wijk' woon je?

Nou, geniet er maar weer van!
Het is hier bewolkt, warm (22gr) met een hoge luchtvochtigheidsgraad...

Kus!!

Maarten Slagter (afgekort: Masl)

Ik vind het nogal wat dat jullie daar in Aruba zitten en staan te relaxen... Ik heb gelezen dat jullie het zeer naar jullie zin hebben... goed om te horen!!!

Ik kijk uit naar het nieuwe verhaal en wens jullie daar heel veel plezier en succes!

xxx maarten

Annette en kids

Dag dames,

Wat leuk!!! Zo kunnen we hier in Nederland jullie toch een beetje volgen. Mooie foto's hebben jullie gemaakt.
Groetjes uit Hoogezand.

Lourens, Isabel, Maarten en Annette

Linda Hoekstra

Ziet er super uit! Leuk om jullie verhalen te lezen. Ga er lekker van genieten, maar dat komt vast helemaal goed!
Tot op de beediging, bruinverbrand!
Kus Linda