De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

Nog 2 nachtjes ...

Hallo allemaal!

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover....! Eindelijk ... onze welverdiende vakantie / stage op Aruba!!

Afgelopen week hebben we (mits we in onze te schrijven rapportage gaan uitleggen waarom deze stage relevant is voor onze toekomstige beroepsuitoefening) toestemming van de opleidinggekregen om te vertrekken!

Zondagzullen we om 14.35 uur vliegen we vanaf Schiphol naar het zonovergoten Aruba! Op moment is het er 32 graden!

Laughing
We zullen daar om 20.00 uur aankomen (lokale tijd). De vlucht duurt in totaal 11 uur en 25 minuten. Het tijdverschil op Aruba met Nederland is 6 uur, dus in Nederland is het als we aankomen op Aruba dan 02.00 uur.

De laatste dingen op school zijn geregeld en hebben we allebei een geldig paspoort! Morgenavond gaan we onze koffers pakken en zullen we (met moeite!!) er exact 20 kg erin stoppen.

Zodra het mogelijk is, zullen we de eerste foto's op de site plaatsen!!

We houden jullie op de hoogte & tot over ruim 5 weken!

Wink

Liefs Ankie & Maaike

Esther vd zee

Hoi Maaike en Ankie,
Heel veel plezier op Aruba. Ik hoop dat een topstage en een heerlijk verblijf wordt. Tot over een paar weekjes! x

Jorien Oude Avenhuis

He allebei! (uh, drie!)

Heel veel plezier daar op Aruba! Ik ben jaloers!

Groetjes Jorien

Kim Spanjer

Hey Ankie en Maaike!!!!

Heerlijk zeg, zo n paar weekjes op Aruba!!! Goede reis en heel veel plezier!!

Groetjes Kim

Amanda van der Wal

hey Ankie en Maaike!

Super veel plezier op Aruba!! Met heerlijk veel zon, zee en strand.... en natuurlijk een goede stage ;)
Geniet ervan, maar dat zal vast wel lukken.
Ik zal jullie volgen met de reisverhalen :D
tot in juni!!!

Liefs Amanda

Marcel

Maaike heel veel plezier daar en je reispartner ook natuurlijk, ik zal zo nu en dan jullie verhalen lezen.
PS GENIET ERVAN!!!!!!!!
groeten Marcel(FC)

marianne tepdenser

hee mikey mighty mouse heel veel fun toegewenst daar en voorzichtig doen he!

dikke kus marianne

Johan, Bea en Maaike Orsel

Goeie reis en heel veel plezier op Aruba!!

Jessie

Nog 2,5 uur en dan gaan jullie de lucht in. Heel veel plezier op het zonovergoten Aruba!!!

Saskia

Heel veel plezier op Aruba. Geniet van het mooie weer en het strand en o ja ook een beetje werken natuurlijk:).
Ankie, probeer wat te relaxen, want dat doen ze daar zelf ook. Alles op zijn tijd he? en ga vooral genieten van je kleine in de buik. Nog een half uur en dan gaan jullie de lucht in. Succes!

Liefs Saskia

Ellen

Lieve lieve lieve Ank,

Heb je het nog een beetje droog kunnen houden bij het afscheid op Schiphol? Vast niet....
Heel veel plezier daar op Aruba en lekker genieten!
Liefs,

Ellen

Aaltje

Heel veel plezier en succes toegewenst op jullie stage.

Esther

Heel veel plezier!! het is hier grauw en koud!!!!! Zal aan jullie denken! Have fun en be carefull.
Liefs Esther

Karin

Heel veel plezier op Aruba! Geniet ervan!!

Liefs Karin

Petra