De avonturen van Ankie & Maaike op Aruba!!!

Reislog van Ankie & Maaike op Aruba!!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze stage op Aruba! Hier zul je dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden. Meer informatie over ons en de reis diewe ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechterkolom.

We zien je snel terug op onzereislog en laat gerust af en toe eens een berichtje voor ons achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Liefs,

Ankie & Maaike

klaassie pallandje

ja het is natuurlijk heel vroeg..maar ik wil de eerste zijn die jullie een hele leuk en natuurlijk leerzame..pfff.
stage/verblijf op aruba toe wenst. geniet er van en heel thuis komen natuurlijk. groeten en maak er wat van dames...yoooh

Niek en Claudia

Ladies!

Ik zag dat ons e-mailadres al in de mailinglijst is opgenomen ;-) Wij willen natuurlijk niks missen van jullie avonturen.

Allebei heerlijk genieten van jullie laatste stage en schoolweken op het ongetwijfeld mooie Aruba. Denk goed om elkaar en Maaike we zien jou woensdag natuurlijk nog!

Dikke kus,
Niek en Clau

Mike

Hey dames,

Doen jullie voorzichtig op mn eiland? Ze zijn waarschijnlijk nog niet hersteld van de ravage die wij hebben veroorzaakt de laatste keer.
En niet dag in, dag uit bij de Paddock eten he, dat is wordt saai.
Een goede vakantie(stage)!!

Karin en Alje

Hee Meiden wat leuk dat jullie een reisverhaal maken . Wij zijn echt benieuwd hoe het met jullie daar gaat!!
Wij wensen jullie een goede veilige reis en heel veel plezier!! En Ankie hoedje op daar hahaha en goed zorgen voor ons aanstaande kleinkind!! Heel veel liefs van ons allemaal (K)

Claudiaa.

Heee ankerd,

wat leuk dat jullie dat allemaal gaan bijhouden, ga zeker vaak kijken. Heel veel plezier in Aruba!

Kusjes claudia xx

Gert en Gretha

Wij wensen jullie een hele fijne stage!
En......natuurlijk lekker genieten op zo`n prachtig eiland! We gaan jullie reisverslag zeker volgen.
Heel veel plezier en succes!

phyline

Hai dames!

heel veel plezier tijdens deze vakantie! lekker genieten en we zien elkaar (hopelijk) 3 juli.

liefs phyline

Linda

Hey Ankie en Maaike,
Ziet er allemaal goed uit op de foto's zeg! Dat wordt wel lekker genieten zeg!
Heel veel succes en plezier daar.

xxx linda

Manouk

Hoi Ankie en Maaike,
ik weet niet of jullie tijd en zin hebben maar ik zou heel graag een aantal vragen willen stellen over jullie stage op Aruba. Ik ben een derdejaars verloskunde student in Groningen en wil samen met een klasgenootje in November 2012 op buitenlandstage. Mochten jullie mijn vragen willen beantwoorden dan kunnen jullie mij mailen op het volgende adres: manouk_boonstra@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groetjes Manouk